WiZ Superslim Plafondlamp 14 W - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WiZ Superslim Plafondlamp 14 W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

d**********@h********** 01-04-2022

Praktische plafondlamp

Praktische plafonnière, die weinig ruimte in neemt (platte, dunne vormgeving, weegt ook niks), gemakkelijk te besturen is via een app en meerdere lichtfrequentie en sterkte opties heeft.

Pluspunten

• Plat
  • gemakkelijke bediening via app
  • koel tot warm licht met meerdere sterktes
  • Programma instelling mogelijk

michael@beeldsensatie.nl 31-03-2022

Mooi plat slim design

Was al tevreden over de huidige Wiz lampen die we bezitten.
Maar dat zijn allemaal losse lampen.

Complete plafond lampen had ik nog niet.
zeker geen platte plafonaire

Maar wat een mooie lampen zijn het, goed afgewerkt en makkelijk te installeren.
Koppelen in de app is een verademing vergeleken met sommige merken,
gewoon direct in te stellen en zelfs meerdere tegelijk.
Oftewel goed over nagedacht!

Pluspunten

• Mooi licht
  • plat
  • makkelijk

Ron 28-03-2022

Erg dunne lamp, maar kan beter.

Ja eigenlijk moet ik niet teveel zeuren maar toch mis ik wat zaken aan deze lamp. Verder is de lamp super dun, makkelijk aan te sluiten, met simpele druk aansluitingen. Ook is hij goed en makkelijk toe te voegen aan de app, ik vindt het toch een voordeel als er ook wat kleur gekozen kan worden, maar ik heb meegedaan aan een online test voor deze lamp en daarom kwam ik bij deze uit. Voor zo'n dunnen lamp vindt ik wel dat hij veel licht geeft overigens. Maar de dingen die ik verbeterd zou willen zien is de snelheid van reageren (maar dat ligt ook en vooral aan het wifi protocol dat snap ik). Soms ben je geneigd de aan/uit knop nog een keer aan te zetten (ik maak gebruik van slimme knoppen en niet de ouderwetse domme schakelaars). Maar dan duurt het dus even voor je lamp aan gaat. Ook de los bijgekochte bewegingssensor van WiZ heeft wat bijzonderheden. Die is dus ook traag in reageren op beweging maar kan minimaal maar op 5 minuten gezet worden dat hij aan moet blijven voor deze automatisch uit gaat. Deze plafond lamp is door mij gemonteerd in een berging waar een koelkast en vriezer staat en fietsen. Dan heb je geen 5 minuten nodig om er te zijn en snel even wat te pakken uit de koelkast. Vervolgens zie je in je ooghoek dat daar nog 5 minuten licht aan is. Zonde eigenlijk. Maar goed dat is meer de bewegingsmelder dan deze plafonniere natuurlijk. Echter is de gehele belevenis minder snel en flexibel als met bijv Hue waar dezelfde fabrikant dus eigenlijk al veel ervaring mee zou moeten hebben.

Pluspunten

• mooi design
  • geeft veel licht
  • erg dun

Minpunten

• trager door wifi

priscilla666 27-03-2022

Kleine lamp

Simpele lamp, redelijk klein. Geeft wel voldoende licht, echter is het jammer dat het alleen met wit licht is en niet met gekleurd licht. Deze hrb ik in de keuken gehangen, het ziet er wel strak uit. Geen extra gaten nodig geweest en het ophangen ging gemakkelijk. Het verbinden met de app was snel gebeurd, omdat ik al meerdere lampen van Wiz heb en het dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Helder
  • Subtiel

Minpunten

• Klein

w.kuijk 27-03-2022

Plafonniere geschikt voor kleine ruimte.

Het leek allemaal zo mooi, maar werkelijkheid is anders. Had een meer luxere uitstraling verwacht, maar deze lamp ziet er goedkoop uit. Het is van plastic en dat is ook te zien. Je moet wel 3 gaten in het plafond boren, maar dat was vooraf bekend. De lamp geeft wel mooi licht, dus in een andere ruimte komt hij beter tot zijn recht. Werkkamer, bijkeuken zou een ideale plaats zijn.

Pluspunten

• mooi licht
  • goedkoop

Minpunten

• goedkope uitstraling

Ruud 22-03-2022

Goed makkelijke smartlamp

Een kleine doos met daar in de lamp. Geen montage schroefjes aanwezig, maar gelukkig had ik nog genoeg liggen. Ik heb deze lamp in de garage geplaatst, waar al jaren alleen een peertje aan een draadje hing. Het plaatsen ging zeer eenvoudig. Alleen het bevestigen van de draadjes was een uitdaging. Dit omdat deze niet goed klemmen. Maar na wat gepruts bleven deze toch hangen. Daarna het geheel opgehangen en de app op een Android toestel gedownload en geïnstalleerd. Het toevoegen van de lamp was een kwestie van de wifi gegevens een keer in de app toevoegen en aangeven dat het om een plafonnière ging. De lamp werd meteen gevonden en toegevoegd. Daarna gekeken of ik de lamp van wit/geel tint kon veranderen, zodat deze dezelfde light kleur heeft als de andere lampen in de garage. Dit was makkelijk met een slider in te te stellen. Al me tal heel tevreden. Ik wil ook nog even kijken of deze toe te voegen is bij Philips Hue, zodat ik deze bij de rest van de lampen kan gebruiken. Maar hier heb ik nog geen tijd voor gehad.

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • goed licht

Minpunten

• ontbreken schroeven

Vnnx 21-03-2022

Precies wat we zochten en meer

Wat een heerlijke platte en vooral dunnen plafonniere. Hij voelt echt plastic aan maar oogt juist heel luxe aan het plafond. Echt ideel voor op de gang met de slaapkamers want hij heeft een nachtlicht instelling! Perfect voor het zachte lichtje wat je zoekt op de gang 's nachts met kleine kids. En eerder op de avond gewoon de warme sfeerverlichting aanzetten. En voor iedereen die opziet tegen de installatie, echt in een kwartiertje gepiept (incl gaatjes boren). Doordat je het lampgedeelte op het plaatje draait sta je alleen maar met de basisplaat in je handen. Dus geen geklooi met allerlei in de weg hangende elementen van de lamp en dan nog proberen om op een normale manier je stroomdraden te bevestigen. Ook installeren en koppelen met de app was zo gebeurd. Hier zeer tevreden eigenaren!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Strak design
  • Licht instelbaar
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Voelt wat goedkoop aan

Renard 21-03-2022

Superslim inderdaad!

Een hele platte doos gewoon in de brievenbus, dat had ik niet direct verwacht. Maar een mooie lamp en perfect voor ons gebruik. Superslim betekent natuurlijk gewoon dat het een hele platte of dunne lamp is en dat is eigenlijk ook juist heel mooi. De lamp is zelf niet de blikvanger, maar het licht wel en daar kun je het nodige aan instellen. Dit even als eerste ervaring, lamp is net een paar dagen binnen.

Pluspunten

• Zit strak aan het plafond
  • Smart functionaliteit
  • Veel licht
  • Eenvoudig te monteren

S.C.koster 18-03-2022

Superslim plafonnière

Zeer mooi en strak design. Verschillende kleuren wit en makkelijk in gebruik. App is ook zeer handig. Veel in te stellen en goed te bedienen.zeer makkelijk op te hangen. Zelfs voor de niet doe het zelver.

Pluspunten

• Strak
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijke montage
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen timer

S.C.koster 21-03-2022

Wel een timer. Ik kan mijn revieuw niet aanpassen. Excuus

Kabouterjacky 18-03-2022

plat en ongezellig

Wat een mooie platte lamp. Die ga ik gelijk installeren. Nu de app op de telefoon en zoeken maar, en zoeken maar, en zoeken.... geen lamp te vinden. Wat raar. Ja echt, de wifi staat op 2.4G, dus dat is goed. Maar waar is de lamp? Dan maar op de werktelefoon, wellicht zit het hem in de Android/ Iphone. Nee, ook niet te vinden.
Lamp aan, lamp uit. Een keer of 100 . licht wordt knipperlicht. Paars nog wel. net TinkyWInky. Maar nee, nog steeds onvindbaar,
En hé, ken je die italiaanse restaurants? Nou, zulk licht heb ik nu dus in de gang. Ongezellig en koud. Maar de lamp laat ik hangen. Wie weet met een andere provider, telefoon, versterker??

Pluspunten

• dimbaar
  • plat

Minpunten

• wifi kan niet gevonden worden
  • duur

Selena 17-03-2022

De kracht van eenvoud

Bij het uitpakken van de plafonniere viel me direct op hoe licht deze is. Of dit een voor of nadeel is kan een ieder zelf beslissen.
Montage en installatie zijn kinderspel. Plaat vastschroeven, kabels erin, de lamp erop, de zekering weer aanzetten en klaar. Na installatie van de app gaat alles als vanzelf. Deze lamp is binnen 15 minuten aangesloten en gebruiksklaar.
Het licht is erg krachtig en met behulp van de dim mogelijkheden perfect af te stellen. Ik vind het ontwerp stijlvol en doordat de lamp zo plat is valt hij nauwelijks op tegen het plafond.
De dynamische functies in de app zijn minder overtuigend wat mij betreft.
Verder viel het op dat ik bij de opbouwspot wel schroeven en pluggen meegeleverd kreeg en bij deze plafonnière niet.
Bij gebruik is het erg vervelend dat de lamp vertraagd reageert. De kinderen rammen hierdoor heel vaak op de schakelaar of blijven instructies geven aan de slimme speakers om de lamp aan/uit te krijgen. Andere merken reageren sneller.

Pluspunten

• Plat
  • Krachtig
  • Dimbaar
  • Makkelijke installatie

• Dynamische functies zijn overbodig
  • Geen extra schroeven

Charlotte88 17-03-2022

Erg mooie lamp!

Er mooie compacte lamp. Het ophangen ging gemakkelijk, vond het prettig dat er een soort extra hang bevestiging bij zat dat als je bezig was met ophangen de lamp niet op de grond zou vallen. Gemakkelijk aan te sluiten op Google home en mooi licht. Ben erg tevreden.

n***********@h********** 28-02-2022

Fijne lamp!

Hele fijne platte lamp, die makkelijk aan te sluiten en op te hangen is. Mooi licht ook.

Pluspunten

• goed licht
  • makkelijk te installeren
  • plat design

erp11 26-02-2022

gemak en praktisch

gemakkelijk te monteren, even contact maken met wifi via je smartphone, op je smartphone installeren en het feest kan beginnen, voor je werk helder licht en voor romantische uren, kun je de lichtsterkte dimmen. Ook kun je het met je stem regelen.

Pluspunten

• gemakkelijk te monteren
  • sfeervol
  • helder licht
  • wifi
  • ook via je stem

Minpunten

• hele kleine letters